FAQ

1. W jaki sposób mogę uregulować opłatę startową?
Opłatę należy uregulować od razu przy rejestracji, za pośrednictwem systemu transakcyjnego Blue Media. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulowaniem zgłoszenia. 

2. Uregulowałem opłatę startową przekazem pocztowym, w kilka dni po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, a dziś otrzymałem zwrot mojej wpłaty. Dlaczego?
Opłatę należy uregulować od razu przy rejestracji, za pośrednictwem systemu transakcyjnego Blue Media. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulowaniem zgłoszenia. 
Po anulacji zapisu, system nie może już przyporządkować wpłaty do konkretnego uczestnika i automatycznie zwraca przelew.

3. Zacząłem wypełniać formularz, ale przerwałem w trakcie. W jaki sposób mogę dokończyć rejestrację?
Jeżeli zgłoszenie nie zakończyło się płatnością, nie jest brane pod uwagę. W tej sytuacji należy zalogować się na swoje konto SlotMarket.pl (zostalo utworzone przy poprzedniej próbie rejestracji) i jeszcze raz przejść przez formularz zgłoszeniowy.

4. Próbuję się zarejestrować, ale po wpisaniu mojego adres e-mail, wyświetla się  komunikat: Podany adres e-mail jest zajęty. 
Ten komunikat świadczy o tym, że na ten adres e-mail zostało już wcześniej zarejestrowane konto na SlotMarket.pl. W tym przypadku, zamiast "zarejestruj", należy wybrać "zaloguj". 

5. Czy mogę ze swojego konta zarejestrować dziecko/koleżankę na zawody?
Tak. Pamiętaj tylko, że do formularza automatycznie importują się dane właściciela konta i w trakcie rejestracji należy je skasować i podać dane zgłaszanej osoby. W innym wypadku zarejestrujesz siebie.

6. Kiedy zostanie opublikowana lista startowa?
Lista startowa zostanie opublikowana po zamknięciu zapisów. 

7. Czy mogę odebrać swój pakiet w niedzielę, 15.04.2018 r.?
Nie. Pakiet można odebrać tylko w godzinach pracy biura zawodów, w piątek i sobotę.

8. Czy mogę odebrać pakiet za kolegę? Czy mój pakiet może odebrać mój kolega?
Do odebrania pakietu za inną osobę niezbędne jest:
- upoważnienie do odbioru, własnoręcznie podpisane przez zawodnika - oryginał zostaje w Biurze zawodów;
- oświadczenie, własnoręcznie podpisane przez zawodnika - oryginał zostaje w Biurze zawodów;
- skan/zdjęcie dowodu osobistego/paszportu - tylko do wglądu; prosimy nie pozostawiać w Biurze zawodów. 

9. Zarejestrowałem się, ale nie brałem udziału w biegu. Czy mogę otrzymać swój pakiet po imprezie?
Nie. Nieodebrane pakiety, po zamknięciu biura zawodów, przekazywane są na cele charytatywne i nie są przechowywane. 

10. Zarejestrowałem się, ale nie będę brał udziału w biegu. Czy mogę przepisać swój pakiet na inną osobę?
Nie. Organizator nie wyraża zgody na przepisywanie pakietu. Jeżeli rezygnujesz ze startu, nadal możesz odebrać swój pakiet startowy. 

11. Zapisałem się na maraton/półmaraton/5km, ale chciałabym zmienić dystans na inny.  
 W celu zmiany dystansu prosimy o kontakt na adres info@lodzmaraton.pl do 4.03.2018r. Różnicę kosztów dopłaca zawodnik. 

12. Czy będzie możliwość kupna pakietu w Biurze Zawodów?
Tak, jeśli zostaną wolne miejsca. O dostępności pakietów będziemy informować na bieżąco na naszych mediach społecznościowych i stronie www w zakładce AKTUALNOŚCI.

13. Nie pamiętam, czy opłaciłem/am bieg. Jak mogę sprawdzić, czy jestem już na liście?
Po zalogowaniu się na SlotMarket.pl, należy wybrać zakładkę Historia zgłoszeń. Tu znajdziesz Twoje opłacone zgłoszenia. Lista startowa DOZ Łódź Maraton zostanie opublikowana po zamknięciu zapisów.

14. Co jest potwierdzeniem dokonanej transakcji?
Potwierdzeniem skutecznej rejestracji jest:
- potwierdzenie(mailowe) rejestracji na zawody ze SlotMarket.pl (contact@slotmarket.pl),
- potwierdzenie(mailowe) płatności z Blue Media,
- informacja o rejestracji w historii zgłoszeń na koncie użytkownika SlotMarket.pl.
Potwierdzenia mailowe mogą dostać się do skrzynki spamu.
Pełna lista startowa zostanie opublikowana po zamknięciu zapisów.

15. Czy jest możliwość skorzystanie z darmowego noclegu?
Tak, w celu zarezerwowania sobie miejsca, prosimy o kontakt pod adres julia@sportevolution.pl. Sala, z której można skorzystać mieści się w XXVI Liceum Ogólnokształcącym na ulicy Wileńskiej 22a. 

16. Czy dziecko, dla którego odbieram pakiet, musi być obecne w biurze zawodów?
Nie, wystarczy, że okażesz jego dokument tożsmości.

17. Czy dziecko może samo odebrać pakiet startowy dla siebie?
Tak w TEJ zakładce znajdziesz upoważnienie, które musi dziecko posiadać przy odbiorze (podpisane przez rodzica/opiekuna).

18. Zapisałem się na maraton, ale nie wiem, czy dam radę.
Na trasie maratonu, w okolicy 18km możesz zmienić docelowy dystans i przebiec półmaraton. Będziesz klasyfikowany jako półmaratończyk.

 

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt: info@lodzmaraton.pl.

 

Dbam o Zdrowie - Maraton Łódzki