FAQ

TO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED STARTEM - INFORMACJE PRAKTYCZNE

OFICJALNY RACEBOOK DOZ MARATONU ŁÓDŹ - POBIERZ

 

Najczęściej zadawane pytania:

1. W jaki sposób mogę uregulować opłatę startową?
Opłatę należy uregulować od razu przy rejestracji, za pośrednictwem systemu transakcyjnego Blue Media. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulowaniem zgłoszenia. 

2. Uregulowałem opłatę startową przekazem pocztowym, w kilka dni po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, a dziś otrzymałem zwrot mojej wpłaty. Dlaczego?
Opłatę należy uregulować od razu przy rejestracji, za pośrednictwem systemu transakcyjnego Blue Media. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulowaniem zgłoszenia. 
Po anulacji zapisu, system nie może już przyporządkować wpłaty do konkretnego uczestnika i autoamtycznie zwraca przelew

3. Zacząłem wypełniać formularz, ale przerwałem w trakcie. W jaki sposób mogę dokończyć rejestrację?
Jeżeli zgłoszenie nie zakończyło się płatnością, nie jest brane pod uwagę. W tej sytuacji należy zalogować się na swoje konto SlotMarket.pl (zostalo utworzone przy poprzedniej próbie rejestracji) i jeszcze raz przejść przez formularz zgłoszeniowy.

4. Próbuję się zarejestrować, ale po wpisaniu mojego adres e-mail, wyświetla się  komunikat: Podany adres e-mail jest zajęty. 
Ten komunikat świadczy o tym, że na ten adres e-mail zostało już wcześniej zarejestrowane konto na SlotMarket.pl. W tym przypadku, zamiast "zarejestruj", należy wybrać "zaloguj". 

5. Chciałabym zarejestrować swojego kolegę/swoje dziecko z mojego konta na SlotMarket.pl. Czy mogę to zrobić?
Tak, ale po wybraniu rejestracji na zawody, do formularza autoamtycznie importoują się dane właściciela konta. Konieczne jest więc ich skasowanie i uzupełnienie pól danymi osoby, którą rejestrujemy. 

6. Zarejestrowałem się, ale mojego nazwiska nie ma na liście startowej? Co robić?
Lista startowa aktualizowana jest raz dziennie. Jeżeli zapisałeś się tego samego dnia lub poprzedniego, poczekaj do następnej aktualizacji. Jeżeli zapisałeś się kilka dni temu, skontaktuj się z nami: info@lodzmaraton.pl

7. Czy mogę odebrać swój pakiet w niedzielę, 23.04.2017 r.?
Nie. Pakiet można odebrać tylko w godzinach pracy biura zawodów, w piątek i sobotę.

8. Czy mogę odebrać pakiet za kolegę? Czy mój pakiet może odebrać mój kolega?
Do odebrania pakietu za inną osobę niezbędne jest:
- upoważnienie do odbioru, własnoręcznie podpisane przez zawodnika - oryginał zostaje w Biurze zawodów;
- oświadczenie, własnoręcznie podpisane przez zawodnika - oryginał zostaje w Biurze zawodów;
- skan/zdjęcie dowodu osobistego/paszportu - tylko do wglądu; prosimy nie pozostawiać w Biurze zawodów. 

Wzór oświadczenia i upoważnienia - Maraton
Wzór oświadczenia i upoważnienia - 10k Run

9. Zarejestrowałem się, ale nie brałem udziału w biegu. Czy mogę otrzymać swój pakiet po imprezie?
Nie. Nieodebrane pakiety, po zamknięciu biura zawodów, przekazywane są na cele charytatywne i nie są przechowywane. 

10. Zarejestrowałem się, ale nie będę brał udziału w biegu. Czy mogę przepisać swój pakiet na inną osobę?
Nie. Organizator nie wyraża zgody na przepisywanie pakietu. Jeżeli rezygnujesz ze startu, nadal możesz odebrać swój pakiet startowy. 

11. Zapisałem się na maraton, ale chciałabym zmienić dystans na 10 km.  
Zmiana dystansu z maratonu na 10 km była możliwa tylko do 10 kwietnia. 

12. Zarejestrowałem się na maraton, ale potem zmieniłem dystans na 10 km. Czy pomimo to, otrzymam pakiet maratoński?
Nie. Zmiana dystansu wiążę się ze zmianą pakietu startowego. 

 

Dbam o Zdrowie - Maraton Łódzki